11.02.2013

Książka | Wieczna noc - Claudia Gray


Dzisiaj książka, którą dosłownie chwile temu skończyłam czytać.
Sięgnęłam po nią z polecenia koleżanki, która również lubi tą samą tematyke książek, co ja. Pomyślałam, że napewno mi się spodoba i od razu popędziłam do biblioteki. Kiedy przeczytałam streszczenie z tyłu książki, fabułę wyobrażałam sobie zupełnie inaczej, jednak nie zawiodłam się.
Ta książka, to naprawde dobry wybór. Moim zdaniem, nie jest to zwykła książka, ma w sobie momenty wzruszające oraz nieoczekiwane (zwykle przewiduje wydarzenia ksiażki, a tu było kilka takich rzeczy, które naprawde mnie zaskoczyły), więc zachęcam do przeczytania naprawde gorąco!

Teraz opis (ten, o którym już wspomniałam, widniejący na odwrocie książki):
"W nowej szkole wszystko jest dziwne i niepokojące, a nowi koledzy chłodni i wyniośli. Szesnastoletnią Biankę dręczą co noc koszmary: w każdym śnie przedziera się przez las, uciekając przed czymś strasznym. I zawsze ratuje ją ten sam tajemniczy chłopak...
Kiedy Bianka spotyka go na jawie, wie, że znalazła pisaną jej miłość. Ale ich pierwszy pocałunek obudzi w niej nieznane przerażające pragnienie i ujawni mroczny sekret, który może okazać się zabójczy – również dla rodzącego się uczucia..."




Części:
Wieczna noc | Mowa gwiazd | Ucieczka | Powrót do wiecznej nocy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna