17.02.2013

Książka | W cieniu klątwy - Alyson Noel

Witajcie,
dopiero co skończyłam czytać książkę Alyson Noel "W cieniu klątwy", która jest trzecią częścią książki "Ever". Wydana w 2011.

Opis:

"Trzeci tom bestsellerowego cyklu NIEŚMIERTELNI , zapoczątkowanego powieścią "Ever".
Ever i Damen towarzyszyli sobie w poprzednich niezliczonych wcieleniach: wspólnie zwalczyli najpotężniejszych wrogów, by zawsze móc być razem. I kiedy już szczęście jest w zasięgu ręki, na Damena spada okrutna klątwa. Teraz każdy dotyk czy muśnięcie ust może oznaczać jego nagłą śmierć i wtrącenie do Shadowlandu – krainy cieni. Pragnąc ocalić ukochanego, Ever zaczyna interesować się magią. Pomaga jej nieoczekiwany sprzymierzeniec – surfer o imieniu Jude. Mimo że ci dwoje dopiero się poznali, czują, że spotkali się już wcześniej, dużo wcześniej. Choć Ever jest lojalna wobec Damena, coś przyciąga ją do Jude’a – zielonookiego blondyna o złotych włosach, z talentem do magii i tajemniczą przeszłością. Ever zawsze wierzyła, że to Damen jest jej bratnią duszą, jej przeznaczeniem. A jeśli los miał wobec tej dwójki inne plany? Wieczna miłość nieśmiertelnych zostaje wystawiona na ciężką próbę."



Jeśli chodzi o moja opinie to wygląda to następująco:
Nie sięgnełabym po tą część, gdyz zraziłam się troche poprzednią, ale niestety zakupiłam ją zanim jeszcze przeczytałam drugą część więc siłą rzeczy, wypadałoby ja przeczytać, a nie kupować na darmo.
Tak więc pewnego dnia w końcu zmusiłam się do sięgnięcie po książkę, pomimo mojej urazy i musze przyznać, że jest lepsza niż drugi tom, ale nie dorównuje pierwszej, nie jest aż tak zadowalająca.

MINUSY: chwilami jest nudna, poza tym Ever podejmuje kilka decyzji, których ja na jej miejscu bym nie podjeła i ogólnie trochę irytują mnie niektóre jej zachowania. Co poza tym? Hymmm.... no nudnawa chwilami są momenty wciągające, ale jest też sporo takich, które odrzucaja, już kilka razy podchodziłam do tej książki i za każdym razem mnie odrzucał początek, ciężko się troche czytało, ale jak już się wciągnęłam to w sumie szybko poszło. Teraz po przeczytaniu całej jestem troche zmęczona, nie wiem czy przez treść czy przez to, że siedziałam pół dnia i czytałam, więc na ten temat nic nie mówie. xd

PLUSY: bardzo podoba mi sie postać Jude'a i jestem ciekawa, jak rozwiną się dalej sprawy z nim związane. Wydarzyło się sporo takich rzeczy, których się nei spodziewałam i autorka zamieściłą wiele wątków, które kiedy się je rozwinie mogą dodać książce naprawde wiele ciekawych elementów. Kolejny pozytyw to, że pod koniec książka trzyma w napięciu i jak już trafiłam na ten moment to czytałam i czytałam żeby tylko się dowiedzieć, jak się skończy i to mi sie bardzo podobało. Chyba nic więcej nie przychodzi mi do głowy, przeczytałam dość szybko, więc jest mimo wszystko troche wciągająca.

Liczyłam, że zakończenie będzie troche inne, ale widocznie nie dane mi jeszcze dowiedzieć się, jak kochankowie rozwiążą swój problem.

No więc to chyba na tyle, co do tej ksiażki, jak macie jeszcze jakieś pytania to zachęcam do pytania. :)

Części:
1. "Ever"
2. "Błękitna godzina"
3. "W cieniu klątwy"
4. "Mroczny płomień"
5. "Nocna gwiazda"
6. "Na zawsze"
 
Jeśli chodzi o ekranizację, to nie ma jeszcze żadnych konkretnych informacji, wiem jedynie, że prawa do ekranizacji zakupione zostały przez producentów "zmierzchu", więc liczę, że będzie to bardzo dobry film, jednak nie wiadomo, kiedy sie go doczekamy, gdyż nie znalazłam żadnych informacji na temat tego, kiedy zacznie się produkcja lub chociaż kto i kiedy napisze scenariusz. Myśle, że na ekranizacje możemy jeszcze dłuugo poczekać.

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna