14.02.2013

Książka | Cisza - Becca Fitzpatrick

Hej, hej,
ostatnio pisałam o drugiej części "Szeptem", teraz przyszedł czas na trzecią jest to "Cisza" Beccy Fitzpatrick, która została wydana (tak jak druga) w 2011 roku. Moim zdaniem jest to (jak na razie) najlepsza część cyklu!

Opis:

"Nareszcie koniec burz między Patchem a Norą. Zakochani przeszli dramatyczne próby wzajemnego zaufania i lojalności, uporali się z sekretami z przeszłości i połączyli dwa światy pozornie nie do pogodzenia. Wszystko to w imię miłości przekraczającej granice między niebem a ziemią.
Ale zło nie śpi. Nora i Patch będą musieli podjąć desperacką walkę, w której stawką jest ich uczucie."


 
 
Jak już wspomniałam jest to, na razie, moja ulubiona część cyklu "Szeptem".
 
W tej części sagi, Nora budzi się samotnie na cmentarzu i nie potrafi sobie przypomnieć kilku ostatnich miesięcy swojego życia. Jedynym pomostem łączącym ją z przeczłością, jest powracający obraz czerni. Czarnych, głębokich oczu.
Mama bohaterki, przyjaciółka - Vee i Marcie, wykorzystywały brak pamięci Nory, aby trochę namieszać jej w głowie, co było z ich strony bardzo nie fair.
 
O ile początek był dla mnie trochę przerażający, bo ja nie wyobrażam sobie obudzić się pewnego dnia i nie pamiętać (najciekawszej!) części mojego życia, to następne wydarzenia były już cudowne, trzymające w napięciu, i naprawde, bardzo wciągające.
 
Nie chcę więcej opowiedać, bo boje się, że napisze za dużo spojlerów, więc z tym was zostawie i naprawde polecam przeczytać, nawet jeśli troche zraziliście się poprzednią częścią, która była naprawde bardzo smutna, albo początkiem, który również pozostawia wiele do życzenia, przeczytajcie książke do końca, bo jest wspaniała i warto!
 
Części:
1. "Szeptem"
2. "Crescendo"
3. "Cisza"
4. "Finale"

Dla osób, które juz przeczytały książke mam inną wiadomość. Książka doczeka się filmowej adaptacji, której produkcja ma rozpocząć się jesienią 2013. Niestety szczegóły na temat obsady nie są jeszcze znane. Wiadomo jedynie, że scenariusz napisze Patrick Sean Smith - autor serialu Greek, o którym możecie przeczytać tutaj.
Nie wiem czy jest to dla was dobra wiadomość czy też nie, ja osobiście boję się, że się troche zawiodę doborem obsady lub ogólnym wykonaniem. Mam nadzieje, że film chociaż troche będzie w stanie dorównać książce.

Kiss, A.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna