4.11.2013

Top 10 Ulubione Książkowe Pary

Jako, że ostatnio nie mam zupełnie ochoty nic pisać (jestem leniem), tym razem coś krótkiego i mam nadzieję trochę zabawnego. Ulubione książkowe pary. Musze przyznać, że uwielbiam wątki miłosne w książkach, więc robienie takiej listy sprawia mi jednocześnie niesamowita przyjemność i ogromny kłopot, bo nie mogę się zdecydować, kogo lubię bardziej! Ale skoro już podjęłam się zadania napisania takiej listy, muszę się z tym pogodzić (albo nie).

Top 10 Ulubione Książkowe Pary:
1. Lena & Alex / Lena & Julian (nie mogłam się zdecydować, którą parę lubię bardziej!) (Delirium)
2. Tris & Tobias (Niezgodna)
3. Nora & Patch (Szeptem)
4. Rose & Dimitri (Akademia Wampirów)
5. Clary & Jace (Dary Anioła)
6. Bianca & Lucas (Wieczna Noc)
7. Katniss & Peeta (Igrzyska Śmierci)
8. Wanda & Ian / Melanie & Jared (też ciężka decyzja) (Intruz)
9. Ari & Sebastian (Bogowie i Potwory)
10. Lena & Ethan (Kroniki Obdarzonych)

Jakie są wasze ulubione pary? Jestem bardzo ciekawa, więc proszę poświęćcie chwilę, chociaż na top 3 albo 5! :)

A.

5 komentarzy:

  1. 1. Aria & Ezra z PLL
    2. Wiktoria & Beleth z "Ja, diablica"
    3. Hazel & Augustus z "Gwiazd naszych wina"
    4. Katniss & Peeta z "Igrzysk śmierci"
    Przy okazji zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no racja! Aria & Ezra też są świetni! "Ja Diablica" i "Gwiazd naszych wina" jeszcze nie czytałam, ale są na liście 'do przeczytania'!

      Usuń
  2. Lenę i Alexa lubię, ale Katniss/Peetę i Lenę/Ethana już nie. to znaczy w tej ostatniej lubię Ethana, ale Leny nie trawię - w parze z Ignisk nie lubię nikogo.
    moją ulubioną książkową parą jest Scarlett O'Hara i Rett Butler <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Lena trochę bywa irytująca, to prawda xd Czemu Katniss i Peeta nie?? ;c

      Usuń
  3. Clary i Jace <3 Najlepsza para na świecie :) ;)


    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna