25.03.2013

Książka | Gorączka - Amy Meredith

Witajcie,
ostatnio przeczytałam trzecią część "Cieni" czyli "Gorączke" autorstwa Amy Meredith z 2011 roku.
Po przeczytaniu drugiej części szybko wzięłam się za kolejną. Byłam bardzo ciekawa jak rozwinie się wątek miłości Eve i Luka.

Opis:

"Tom 3 bestsellera CIENIE

Tajemnicza epidemia atakuje modny kurort, ale Eve choruje już i bez tego - z miłości.

A tu jeszcze trzeba rozprawić się z demonem...

 W Deepdene wybucha epidemia tajemniczej choroby i miasto zostaje objęte kwarantanną. Eve i Luke podejrzewają, że zarazę przywiózł ich nauczyciel, który właśnie wrócił z Egiptu. Spędzają ze sobą coraz więcej czasu. I między nimi naprawdę zaczyna iskrzyć.

Ale nagle w mieście zaczynają znikać ludzie. Dla Evie jest jasne, że to sprawka demona. Musi po raz kolejny stawić czoła złu, które zagraża jej bliskim. Mieszkańcy są odcięci od świata, a demon może przybierać postać każdego z nich..."

 
 
Kiedy pewnego dnia w małym Deepdane rozprzestrzenia się tajemnicza grypa X i równocześnie zaczynają znikać jego mieszkańcy, dla Eve, Luka i Jess jest jasne, że to wszystko sprawka demona. Czy przyjaciołom uda ocalić się wszystkich mieszkańców przed śmiercią?
Luke przeprowadza się do domu Eve, ponieważ jego ojciec pada ofiarą epidemii, i z powodów bezpieczeństwa, chłopak nie może dłużej zamieszkiwać plebani. W czasie, kiedy mieszkaja razem ich miłość kwitnie.
 
Bardzo zaskakujące zakończenie! Dowiadujemy sie czegoś o pochodzeniu Eve, czego zdecydowanie się nie spodziewałam.
Przyjemna, lekka książka. Miło się czyta. Jednym tchem. Fabuła nieco podobna do poprzednich, ale i tak mi się podobało. Książka, na spokojny wieczór.
Nie wiem co więcej napisać, książka dość krótka, więc nie ma co sie rozpisywać nad fabułą. Prosto napisana, nie ma zbędnych opisów, takich jak kolor ubrania przypadkowego przechodnia, co mi się podoba.
 
Części:
1. "Cienie"
2. "Polowanie"
3. "Gorączka"
4. "Zdrada"

Co do 5 części nic nie wyczytałam jeszcze na jej temat, ale wiele osób spekuluje, że prawdopodobnie powstanie, no ale cóż, aktualnie nic nie wiadomo, nie czytałam jeszcze 4 części, więc nie wiem jak się skończyła i czy można ją kontynuować, więc nie wypowiem się na ten temat.

Jeśli chodzi o ekranizacje, nie ma na ten temat żadnych informacji, napewno wiele osób chciałoby zobaczyć film, w sumie sama jestem ciekawa jak by wyglądał, ale prędko się tego nie dowiemy.

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna