1.12.2014

Podsumowanie miesiąca: Listopad


Ale jeszcze zanim do grudnia przejdziemy zatrzymajmy się przy naszym podsumowaniu. Listopad był trochę bardziej owocny czytelniczo niż październik. Tym razem kilka książek udało nam się przeczytać (i nie są to same lektury!). Grudzień zapowiada się równie owocnie, szczególnie że będziemy miały (zresztą pewnie jak każdy) sporo wolnego. Jeśli chodzi o plany czytelnicze na najbliższym miesiąc to Alicja ma w planach dwie ostatnie części serii o Percym Jacksonie, Papierowe Miasta no i (oczywiście) Lalkę (na lektury też trzeba chwilę poświęcić). Jeśli chodzi o Ulotną to chciałaby w końcu przeczytać dalsze części M.L. Kossakowskiej czyli Żarna Niebios i resztę (2 ksiazki)! Oczywiście tak jak Alicja musi przeczytać Lalkę.
Miejmy nadzieję, że się nam uda!

Co się wydarzyło w listopadze:

Przeczytane:
Alicja Dominika:
Szukając Alaski (recenzja się robi) - 320 s.
Marsjanin - 384 s.
Kordian - 97 s.
Szeptem (już kolejny raz, ale jakoś miałam na to ochotę) - 336 s.
 = 1137 s. -> 38 s. /dzień

Ulotna:
Wiedźmin - ogólnie ma 404 strony ale nie wiem ile przeczytałam w listopadzie
Marsjanin - 384 s.
Kordian - 60 s.
Żarna Niebios - 61 s.
= 909 s. -> 29s. /dzień

Linki warte polecenia:





17 komentarzy:

  1. Ja jestem mile zaskoczona listopadem , udało mi się przeczytać 10 książek , jestem z siebie dumna <3 Zwłaszcza ,że wszystko , czego podjęłam się w listopadzie zakończyło się dobrym efektem , więc sama nie mogę uwierzyć w swój wynik książkowy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, dziewczyny i życzę udanego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników!
    Świetne te linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za link do ekranizacji lektur (już niebawem matura!)
    No i gratuluję wyników!!!!

    PS.
    Zapraszam Cię (i wszystkich tych, którzy czytają ten komentarz) do wzięcia udziału w moim konkursie urodzinowym, w którym można wygrać książkowe nagrody!
    http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com/2014/12/alez-ten-czas-leci-niebawem-dwa-latka.html
    Jestem pewna, że akurat TE książki przydadzą się na nowy rok!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki:) Udanego grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to Was podziwiam, że prowadzicie bloga razem, ponieważ kiedyś próbowałam podzielać taką współprace, ale nie wyszło. Gratuluje Wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, da się :) Dobrze się znamy i dogadujemy, chyba dlatego nie sprawia nam to większych problemów.

      Usuń
  8. Gratuluję wyników ^^ Jak dla mnie listopad to najgorszy miesiąc roku, więc ciesze się, że już za nami :P Jeszcze jakby śnieg spadł, to byłabym naprawdę szczęśliwa!

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My miałyśmy już gorsze, więc nie jest źle!

      Usuń
  9. Wyniki dość ciekawe. Mi udało się przeczytać 13 książek - w grudniu mam zamiar przystopować.

    Ps. Co się wydarzyło w październiku:? - Nie powinno być w listopadzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Już poprawione! Chyba zostałyśmy jeszcze w październiku....

      Usuń
  10. Ciekawe linki, w każdym znalazłam coś interesującego. Niezłe wyniki osiągnęłyście! ;)
    Pozdrawiam, Shelf-of-Books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się, że na coś się przydały :D

      Usuń
  11. Gratuluje wyników. Ja niestety w listopadzie nie przeczytałam ani jednej książki:(

    wKarolina W.:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna