6.02.2015

Serialowo - czyli co oglądamy #3



Ostatnio moim sercem zawładnęły seriale o superbohaterach i nie mogłam się nie podzielić z Wami wrażeniami. Arrow i The Fash są serialami powiązanymi ze sobą. Główny bohater serialu The Flash swoje pierwsze kroki stawia pod opieką Olivera Queena - czyli głównego bohatera Arrow


ARROW do tej pory doczekał się 3 sezonów, z czego 3 jest nadal emitowany. Sezonów w sumie planowanych jest 5. Każdy sezon ma 23 odcinki, a każdy odcinek trwa koło 40 minut. Już się uzależniłam od tego serialu, a ponieważ skończyłam nadrabiać, to muszę czekać na nowe odcinki, to straszne.

Głównym bohaterem serialu jest Oliver Queen, uznany za zmarłego po rozbiciu się łodzi, po 5 latach na wyspie wraca do rodzinnego Starling City. Oliver jednak nie jest już tym samym człowiekiem, którym był wcześniej. Wyspa zmusiła go do porzucenia beztroskiego życia milionera i skłoniła do walki o przetrwanie. Mężczyzna chce uratować honor zmarłego ojca i zaprowadzić porządek w Starling City. Jako Zielona Strzała rozpoczyna walkę z przestępczością w mieście.



THE FLASH jest stosunkowo nowym serialem, ponieważ emitowany jest dopiero pierwszy sezon. Tak jak w przypadku ARROW, w sezonie mają być 23 odcinki, a każdy z nich trwa koło 40 minut. Serial ten jest rozwinięciem wątku pojawiającego się w ARROW.

Głównym bohaterem serialu jest Barry Allen, młody śledczy, pomagający policji w łapani przestępców. Barry interesuje się równiez postępami w nauce, szczególnie akceleratorem cząsteczek stworzonym przez jego idola - Harrisona Wellsa oraz innych naukowców ze S.T.A.R. Labs. Urządzenie jednak wybucha, a Barry zostaje porażony piorunem i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu okazuje się, że posiadł umiejętność bardzo szybkiego przemieszczania się, którą wykorzystuje do walki ze złem w Central City.



28 komentarzy:

  1. bardzo przystojny ten facet ;) dlatego też obejrzę na pewno kiedyś ten serial :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam! Jeden z wielu powodów, dla których warto ;)

      Usuń
  2. Kiedyś zaczęłam oglądać Arrow'a, ale z tego co pamiętam zacięłam się przy piątym odcinku. Serial raczej nie dla mnie.

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy musi lubić, ale ja się zakochałam ♥

      Usuń
  3. Nie oglądam ani jednego, ani drugiego, ale dużo o nich słyszałam.
    Ja osobiście z takich "mniej popularnych" seriali polecam Orange is the New Black. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam oglądać, ale jakoś się zacięłam przy którymś odcinku. Na pewno do niego wrócę, bo nie zwykłam tak zostawiać seriali, liczę, że się jeszcze rozkręci. :)

      Usuń
  4. Moją niechęć do seriali pokonywałam już nie raz i nie dwa. W przypadku Arrow wytrwałam najdłużej, bo do 6 czy 7 odcinka pierwszego sezonu. Planuję wrócić, ale kiedy to się jeszcze zobaczy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam kiedyś Arrow, ale potem mi się znudziło, bo w zasadzie ciągle działo się to samo. Czy to prawda, że Oliver umiera? Coś słyszałam, że w 3 czy 4 sezonie... Tego drugiego nie znam, niestety :)
    Ja oglądam "Dawno dawno temu" (przez ferie nałogowo, wczoraj obejrzałam 13 odcinków!), "Suits" (za Waszym poleceniem :D) oraz "Reign", z którym stoję 4 odcinki do tyłu, ciągle. Ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię spojlerować, ale tak, umiera... na chwile. W serialach główni bohaterowie nie umierają ot tak. ;) Dawno dawno temu zaczęłam, ale jakoś początek trochę nudny mi się wydał i nie obejrzałam dalej, no ale jeszcze to nadrobię na pewno. Reign tez mam w planach :D

      Usuń
  6. Nie są mi znane te seriale, ale jakoś nie czuję specjalnej chęci aby to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy musi lubić taki rzeczy :)

      Usuń
  7. Arrow oglądam i uwielbiam, The Flash mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam Arrow, bo przyjaciółka mnie zmusiła. Uwielbia ten serial. Ja niekoniecznie, ale może to przez to, że zaczęłam od 2 sezonu i trudno było mi się zorientować w fabule.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to rzeczywiście trochę mogło być ciężko, jak już Cię zmuszała to mogła Ci całe pokazać :)

      Usuń
  9. Arrow jest ósmym cudem świata! polecam! http://wamila-fivelements.blogspot.com/2015/02/krotki-poczatek.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak wysoko go nie cenię, ale rzeczywiście wciągnął mnie bardzo i uwielbiam ♥

      Usuń
  10. Ja ogólnie nie oglądam seriali ;) Jakoś nie potrafię się wciągnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tyko seriale. Filmy też, ale rzadziej, lubię jakieś takie krótsze formy, które mogę sobie obejrzeć np. wieczorkiem do snu. :)

      Usuń
  11. Zastanawiam się nad rozpoczęciem "Arrow", jednak chyba brak mi czasu na jakikolwiek serial..

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba seriale oglądam, odkąd tylko się pojawiły i oba uwielbiam :) Chociaż muszę przyznać, że Arrow jest bliższy memu sercu - ta słabość do łuków... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo! Może oprócz słabości do łuków... Ale są świetne i mi też Arrow jest bliższy. :)

      Usuń
  13. Oba te seriale miałam zacząć, a jakoś mi to nie wychodzi. Może przy dłuższym wolnym się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę warto się zainteresować :)

      Usuń
  14. Titanium Pipes | Tithi Tinkler - iTanium Art
    Tithi is titanium flat irons one of the most popular chile peppers in the world. This habanero pepper is not only well titanium hair known as "the urban titanium metallic world's hottest" in the titanium earrings studs world, titanium cookware but

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna