13.02.2013

Książka | Crescendo - Becca Fitzpatrick

Czeeeść,
dzisiaj druga część "Szeptem" czyli "Crescendo" (jeśli chodzi o tą serie, to tytuły są w większości związane z dzwiękam. Crescendo w muzyce to znak znaczący, że masz grać najpierw cicho, potem coraz głośniej aż w końcu głośno) autorstwa Beccy Fitzpartick, wydana w 2011 roku.
 
Opis:
 
"Crescendo to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick Szeptem.
Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…
Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach."
 


Kiedy wydawało się, że już wszystko będzie dobrze, Patcha i Nore rozdziela kłótnia, nieoczekiwanie chłopak zaczyna zadawać się z największym wrogiem Nory - Marcie, a w dodatku Patch przestaje być jej aniołem stróżem. Może być jeszcze gorzej? Ohh oczywiśćie. Okazuje się, że chłopak, którego Nora darzyła uczuciem i zaufaniem, może być zamieszany w śmierć jej ojca.

To zdecydowanie najsmutniejsza część serii, wiele niespodziewanych zwrotów akcji, wiele nieprzemyślanych lub impulsywnych decyzji - to wszystko sprawia, że książka jest bardzo interesująca, i mimo wielu smutnych momentów, nie mogłam się od niej oderwać.

W tej części dowiedziałam się bardzo dużej ilości rzeczy, których tak naprawde, nigdy się nie spodziewałam i to jest fajne, bo autorce udało się mnie nieco zaskoczyć.
Może świat jest troche podkoloryzowany, bo w końcu jaka normalna szesnastolatka prawie cały czas siedzi sama w domu lub włóczy się po klubach, ale nie przeczkadza mi to i nie jest dla mnie jakieś dotkliwe, wręcz przeciwnie, dzięki temu właśnie koloryzowaniu książka jest o wiele ciekawsza.

Części:
1. "Szeptem"
2. "Crescendo"
3. "Cisza"
4. "Finale"

Dla osób, które juz przeczytały książke mam inną wiadomość. Książka doczeka się filmowej adaptacji, której produkcja ma rozpocząć się jesienią 2013. Niestety szczegóły na temat obsady nie są jeszcze znane. Wiadomo jedynie, że scenariusz napisze Patrick Sean Smith - autor serialu Greek, o którym możecie przeczytać tutaj.
Nie wiem czy jest to dla was dobra wiadomość czy też nie, ja osobiście boję się, że się troche zawiodę doborem obsady lub ogólnym wykonaniem. Mam nadzieje, że film chociaż troche będzie w stanie dorównać książce.

Kiss, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku,
każdy komentarz sprawia nam przyjemność i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli dodasz jakiś komentarz zajrzyj tu czasem, bo zwykle na nie odpowiadamy.
Alicja Dominika&Ulotna